View Single Post
  #11  
Old 24-02-2019, 11:58
DrOetker DrOetker is offline
Forum Newbee
 
Join Date: May 2015
Posts: 12
Default

Quote:
Originally Posted by knarfmk1
Nice prima maat die itb's.
Idd met drukvulling heb je een stuk meer koppel onderin en dat belast je koppeling zwaar, ik zou het eerst proberen met een standaard gti koppeling. Dan is het pedaal ook niet te zwaar. Ik heb een Sachs verzwaarde en die is echt al een stuk zwaarder als origineel.

Dan proberen we het eerst met een originele koppeling van de 6n2 GTI (jij hebt een versterkte voor gti of een g40?), weet je nog welke starter je hebt gebruikt? Dat wil ook nog wel eens verschillen namelijk.

Quote:
Originally Posted by knarfmk1
*edit, nog even gecheckt en rij idd met arc vliegwiel. Icm CEH 085 bak

*edit 2, heb je de originele afh nokkenassen nog nodig? of zet je er scherpere aftermarket in? Als het goed is heb ik ze nog liggen ik moet alleen even kijken wat de staat is, je mag ze zo van me hebben.


Top, dat is dan een zorg minder aangezien de krukas ook al was gebalanceerd. Ik heb de originele AFH nokkenassen ook maar onder het mom 'nu we er toch zijn' gaan er andere in. Bedankt voor je aanbod van de originele iig. Ik wilde voor de meeste kleplift gaan die mogelijk is met hydraulische klepstoters.

Ik heb je build topic nog even doorgekeken, was toendertijd gestopt met lezen rond het spuitwerk. Maar dat klinkt wel erg bruut hoor
Reply With Quote