View Single Post
  #3  
Old 24-09-2019, 06:36
heinz74's Avatar
heinz74 heinz74 is offline
Postwhore
 
Join Date: Jul 2012
Posts: 1,353
Default

zoals ik al eerder zei,
gewoon een echt onverprutst ding ,wat bij het hierheen halen vanuit Duitsland al eens (gedeeltelijk) gedaan is..
niet eens gerestaureerd of gelast,enkel gespoten waarschijnlijk..
mijn eigenste witte die ik ook zelf invoerde rond dezelfde tijd had er een zus van kunnen zijn kwa staat en kilometers

kapje in het dash voor de 'choke' is hetzelfde gebleven tot einde der Golf 1 cabrio productie..is misschien nog wel nieuw leverbaar (voor 130€ ex ofzo..zou mij niks verbazen)
de koppeling zou makkelijk de eerste nog kunnen zijn ..soms zijn ze met een ton op..soms pas 1,5 ton later, ligt aan de vorige eigenaren..
als je toch de motorruimte wilt opfrissen ook blokje en dergelijke ,is dat de uitgelezen kans om die te vernieuwen..
het is namelijk bij een GTI veeeel handiger om de motor langs onder eruit te laten zakken..(aangezien je een 2 kollomer hebt).gelijk een Spaghettie achter de motor knopen is dan ook een uitgelezen mogelijkheid mocht je dat ambieeren kom je anders ook nooit fatsoenlijk bij..
kan me niet schelen wat een ander zegt ,de bak en motor spiltsen in de auto is gewoon een hel..ik heb het meerdere keren gedaan op beide manieren ..als 1 van de Torxbouten op de homokineten dol is ben je de sjaak..
lampjes van het dashboard ,stelt niet zoveel voor..de omlijsting en radio eruit stuur eraf..,klokkenspel eruit en je ziet ze vanzelf zitten, uurtje werk..

nogmaals ..je had er ook eentje kunnen kopen van 6 of 7 of minder ,die minder compleet,meer rot en afgeragd was..maar daar word je uiteindelijk ECHT niet vrolijk van..laat staan de kosten dat zoiets meebrengt..

veel plezier er alvast mee..zal wel lukken..
Reply With Quote