View Single Post
  #100  
Old 23-01-2014, 07:31
Volkswouter's Avatar
Volkswouter Volkswouter is offline
Forum junkie
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,660
Default

Ok komttie dan he!

04-01-2014















Zo lekker productief geweest vanavond.
Met hulp van Remco die voor mij de deur en het achterpantser heeft klaar gemaakt en afgelast.

Ik ben heerlijk een paar uur aan het krabben geweest onder de auto en ga hier maandag weer mee verder.

07-01-2014
Ik heb hem er in zitten :-), mijn nieuwe glazen Hella remlicht glaasje
Remco is weer aan het lassen geslagen. Gaatjes zijkant achterscherm zijn dicht en het achteruit rij licht gat is weg.



Ik ben lekker verder gegaan met krabben, tot aan kramp aan toe. Ben blij als het achter de rug is.





14-01-2014
Het gaat alweer iets beter met mijn rug, maar ik doe deze week nog ff niks.
Remco die had wel goede zin en dus vanmorgen maar even langs geweest.



Kniestuk links by Wouter Duijndam, on Flickr



Gat in het binnenscherm / B-stijl en gedeukte dogleg by Wouter Duijndam, on Flickr

Serge van de 54'er Barndoor heeft ons laten zien hoe het stuk plaat voor de dogleg zelf te maken en dus gaat het oude eruit en komt er nieuw voor terug.


Kniestuk links en B-stijl repareren by Wouter Duijndam, on Flickr

Kleine meid ook ff meegenomen..


Puckie en de bus... by Wouter Duijndam, on Flickr

Rechts moet het binnenscherm gerepareerd worden en een nieuw stukje plaat aan de binnenzijde dogleg. Gelukkig is deze dogleg verder wel recht en hard


Rechter binnenscherm by Wouter Duijndam, on Flickr

21-01-2014
Vandaag samen met Hans de hele werkplaats over hoop gehaald en opgeruimd.
Hierdoor kon ik met mijn bus naar een ander plek en heb ik wat meer ruimte en kan ik ook eens iets laten liggen.
Voorheen had ik allemaal dozen, tassen en kratten in de wagen staan met spullen.

Gelijk ook maar even de werkplaats muur versiert met wat PGSG details.. :-"



Nu is de bus voor en achter helemaal leeg en klaar voor wat Por15 en Armaflex.

Zojuist mijn hemel en installatie kit opgehaald bij Kees, welke hij afgelopen zomer tijdens zijn rondreis door Amerika mee heeft genomen na een oproep hier op het forum te hebben gezet.
Heel erg blij mee!! *:-D



Ben ook al bezig met informeren om spuitbussen 2K lak te laten maken in L311 en L312.
De voordeuren, raamframes en spiegelarmen kunnen al gespoten worden.
__________________
http://www.volkswouter.nl
Reply With Quote