View Single Post
  #1  
Old 18-03-2006, 01:16
Beetlefreak's Avatar
Beetlefreak Beetlefreak is offline
6k and counting...
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 6,355
Send a message via MSN to Beetlefreak
Default New year, new season: new goodies!!

Afgelopen jaar al vanalles opgedaan om op de kever te gaan zetten maar dat is er toen bij gebleven.
Veel teveel plezier in het rijden ermee

Op spa een erg fraaie kentekenhouder gevonden van een VW/Porsche dealert uit de U.S. of A.





Ook lag daar een richtingaanwijzerhendel (scrabble??) in de groene kleur zoals die in mijn interieur past
en als het goed is komt deze wèl automatisch terug na de bocht in tegenstelling tot de huidige!





Sinds het winterfestijn begon het allemaal al weer te kriebelen.
Blij als strax het zout van de wegen is zodat de kever de weg weer op kan!
Hopelijk de 26e van maart al

Op het KWF leuke scores gedaan: glazen lensjes voor in de achterlichten en redlines! Verder nog wat klein grut.






De meest in het oog springende veranderingen hebben we echter op de heenreis naar het KWF al opgedaan:
setje nieuwe wielen voor de kever!
Het gaat om een setje MAG wielen uit de UK, jaren 70. Idd jah, 4*130!
Deze velgen bestaan uit een sterke magnesium legering, wegen dan ook erg weinig! Voorzichtig rijden dus

Hierdoor gaat de remmerij van de kever aardig op de schop!
Voor komen er schijfremmen op met een setje dropped spindles (for a smooth ride ) en
achter blijven het trommels maar wel 4*130 natuurlijk.






Paar weekjes terug leek het erop dat de winter weg zou gaan dus druk aan de klus geslagen!
Had nog bumperrozetten liggen, achterlichten erop gezet en wielsierringen voor een andere look.
Die had ik erbij toen ik de auto kreeg maar toen z.s.m. de dingen eraf getrokken.
Toch kleden ze het geheel wel aan vind ik t.o.v. groene wielen op een groene auto.






Laatste goodies kwamen 14 dagen terug aan via de post.
Een benzinekraanverlenger en een anit verblindingskapje voor de binnenspiegel!
Erg leuke accessoires om de kever een beetje aan te kleden!!






Much more to come voor de rest van het jaar, zal het hier aanvullen
__________________
:: Meeting Gallery '07 / '08 / '09 ::

Flickr

Fryske Âlde Skoalle Loftkuolle Gêrs Jarre Memmebatsers!
Reply With Quote