View Single Post
  #7  
Old 30-12-2023, 20:54
Tiggelman Tiggelman is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Dec 2023
Posts: 12
Default

Quote:
Originally Posted by VeeDubber
ECU staat voor Electronic Control Unit, in dit geval wordt er gerefereerd naar de computer welke de ontsteking en inspuiting van de motor aan stuurt.

Als het een CE-I motor is met een CE-II zekeringkast, dan ga je inderdaad een op maat gemaakte kabelboom moeten vinden. Er zijn legio sites en filmpjes te vinden hoe je een CE-I kabelboom, om kunt katten naar CE-II, maar gezien het feit dat je zelf al aangeeft maar een beperkte hoeveelheid kennis te hebben, zou ik je dit niet aanraden. Het is vrij precies werk.

Er zitten hier wel een paar gasten op het forum die het kunnen (of misschien zelfs zo'n boom op de plank hebben liggen), of je kunt op zoek naar een professional. Zoals hierboven al getipt werd; begin eens met een gezocht advertentie hier en op MP, wellicht heb je geluk.


Prima. Ik stel voor dat ik vanavond nog even de definitieve motorcode afwacht zodat we kunnen checken of jouw/uw analyse de route wordt om te gaan. Mijn broer dacht inderdaad ook dat dit was wat er moest gebeuren.

Qua kosten, hoeveel zou zo´n kabelboom op maat kosten (in het geval dat iemand dat echt moet maken, of in geval dat iemand het heeft liggen)? Gaat mij meer om een ruwe schatting.

Hartstikke bedankt in ieder geval; ik wacht even af en zal dan, als er geen bijzonderheden uitkomen, de MP advertentie ervoor maken & op dit forum plaatsen.

Groet,

Gr. Tiggelman
Reply With Quote