View Single Post
  #11  
Old 08-07-2014, 12:35
Deckedm Deckedm is offline
VW Guru
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 844
Default

thx.. valt prima normaal mee te rijden, is goed afgesteld.. alleen bij warme motor soms even 2 x starten, maar daar valt mee te leven.
Ik zal hem als ie klaar s eens banken, maar hij deed met een oude T3 Garret al 389pk, die is vervangen voor een GT3067R, druk iets omhoog en grotere diameter intercoolerbuizen etc, dus moet zeker wel richting de 430/440 zitten.
Ken een met redelijk de gelijke setup en die produceert 480 pk bij 1.7 bar.
Eigenaar had ook een E39 M5 waar ik 2 van heb gehad en die had geen schijn van kans op de autobahn, ook een R8 V10 kon niet bijblijven vanaf 160-260

Net nog even bezig geweest om de andere kant de schroefset naar beneden te schroeven, en kijken of ik wat christelijk bij de stappenmotor kon ivm het stationair wat zoekende lopen, daar kan ik niet 123 bij.
Tijdje warm laten draaien en tja, kon het niet laten, 500 mtr te rijden.. het was nat dus wheelspin, maaaaaaaaaaaaaaar leuke verrassing, boel wheelspin maar meneer maakt gewoon vaart... dus SPER zit erin... het erf op gereden over het gras en het gas er even beetje op en hoppa 2 mooie streepjes ipv

@ Sven, kijk! daar kan ik wat mee, ik ben er nog niet mee bezig geweest maar ook deze heeft airco, dit biedt perspectief!
Binnenkort de flex maar van stal halen en wat meer ruimte creeren.

Ja Rsbumper brut en kermis lampen daar hou ik niet van, niet teveel verklooien aan een mk3,enige waar ik me aan erger zijn de plekjes rondom... misschien de spuit er maar eens over vant winter zodat hij netjes is.

Grote tussendemper ga ik er zowieso onder vandaan halen, vindt hem echt te stil.

Komt van de week nog wat spul binnen en dan zal ik nog even wat fotootjes schieten, nog genoeg te doen.
bedankt voor de reacties...
__________________
Speed Kills,Drive a Honda and Live Forever
Reply With Quote