Thread: VW Golf mk2 R36
View Single Post
  #25  
Old 11-01-2019, 22:27
DutchWilco's Avatar
DutchWilco DutchWilco is offline
Postwhore
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,167
Default

Quote:
Originally Posted by MelG60
Ziet er zoals gewoonlijk weer super uit! Bevalt dat ijsstralen? Waren de kosten daarvan hoog?


Ik heb hier nog steeds gemengde gevoelens over. Omdat ik het oud type mk2 heb is de bodem niet voorzien van het bekende rubber, maar zit er een dikke wax laag onder. Het er netjes vanaf halen is erg lastig omdat je het voornamelijk uitsmeert enz. Het stralen ging wel goed, maar er bleef toch nog een dun laagje over en ben ik nog best wel lang op aan het poetsen geweest met thinner, maar is wel erg netjes geworden uiteindelijk. Deze man is er een kleine dag mee bezig geweest en koste maarliefst 1000 Euries wat best veel geld is. Ik heb een grote compressor, maar is lang niet genoeg en was hier een zware compressor voor nodig op een diesel-motor. Ook de machine is erg duur en het ijs moet er speciaal s'ochtends voor worden opgehaald omdat de kwaliteit snel afneemt voor als je het bewaren wilt. Kosten zijn wel goed te verklaren, maar blijft veel geld voor wat er is schoon gemaakt en voor mij is dit het wel waard geweest denk ik, maar zullen veel mensen anders over denken denk ik.
Reply With Quote