View Single Post
  #161  
Old 06-05-2011, 17:50
HannoverEdition
Guest
 
Posts: n/a
Default

Omdat deze meeting opgezet is van/voor/en door liefhebbers van de Golf II GTI Edition's en Golf Rallye die in grote getale aanwezig waren op de meeting.

En omdat wij dit evenement dan ook mede hebben kunnen organiseren met hulp van een aantal sponsoren. En dat is aardig gelukt.....echter zijn er nog een paar kleine dingetje's die uit eigen zak betaald zijn. Om deze kosten wat te drukken willen we de laatste overgebleven t-shirts verkopen.

Wij hebben nog een paar T-shirts (die speciaal voor deze meeting zijn gemaakt) over (14 x XL en 3 x L) nu willen we deze tegen een kleine vergoeding van €7,50 incl. verzenden aanbieden voor de liefhebbers om hiermee uiteindelijk alle kosten te dekken

Voor degene die dus alsnog een aandenken aan deze VW Meeting willen hebben,of er nóg 1 willen hebben, er een pyama van maken,als poetslap gebruiken of op een andere wijze willen dragen/gebruiken....
laat het mij via PM even weten,en ik ga het voor je regelen







For the German People

This meeting was organized by MKII Edition/Rallye fans. The virus was spread out quick and we had a nice amount of specials on the parking.
Organizing a meeting is not possible without the sponsors. And most of the costs were payable only a few not and we had to pay it ourselves.

Just a few t-shirts were not given away/sold and now we want to sell the last 14 T-shirts for the amount of €7,50 including Sendingcosts. Than the teamcosts will lower and maybe become 0!

For those who would love to have another t-shirt, use it as a pyama, or use it in another way... Please sent me a PM for your address and everything will be arranged.
Reply With Quote