View Single Post
  #7  
Old 27-12-2008, 21:04
Vento Vice's Avatar
Vento Vice Vento Vice is offline
No personal life
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 2,641
Smile MARKTPLAATS: 2e hands onderdelen-lijst

(Bedankt allemaal voor de bemoedigende reacties!)

21/12:
Nadat tot aankoop is besloten, hadden we al meteen op de terugreis een kleine omweg gemaakt via Biddinghuizen voor een motorkap in de juiste kleur.
De persoon in kwestie vond een matzwarte motorkap véél mooier; met twee luchthappers erop en dan met van die chromen lettertjes: 'GTI 16V' ... (gelukkig voor mij ): € 40,-



een paar plekjes steenslag voorop, hou je altijd; wel daarom € 10,- eraf...

23+24/12:
De dikke bumpers vond ik dinsdag j.l. op de sloop. De volgende dag ben ik er op tijd naartoe gegaan voor de demontage. Voorbumper van VAG, compleet mèt de GTI onderlip èn twee schotjes in één van de koelsleuven geklikt (dat hoort...) De achterbumper is wel imitatie, maar wel netjes genoeg: € 60,-, inclusief een 'gratis' linker koplamp



dikke bumpers zònder schaafplekken op de hoeken, echter nu nog rood...

27/12:
Ik ben naar A'dam gereden voor een setje opknapvelgen.
Stoeprandschade rondom en naafdopjes verweerd; maar het zijn wèl dezelfde OZ racing-velgen, die ik in de vorige eeuw (lees: '96-'99) op mijn eerste Golfje ook had! 15", 5-spaaks, 7J, naam ben ik ff kwijt...
Komt goed: met de dremel in de aanslag, worden ze wel weer als nieuw: alle vier voor € 50,-



hoe krijg je het voor elkaar; alle vier rondom beschadigd en dan adverteren met: 'mooie velgen'...

28/12:
Efkes naar Waddinkveen op-en-neer , want daar lagen een smetteloze, zwarte hoedenplank en een GTI-grille met verstralers en een 'booskijkertje' klaar! € 40,-



hoedenplank zònder speakergaten en origineel GTI grilletje

Later meer!
__________________
VAG-PAST:
MkII 1.3 'KAMEI X1'/
MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice'
Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1'

PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999
Reply With Quote