View Single Post
  #29  
Old 21-01-2017, 12:33
JBM JBM is offline
Forum Regular
 
Join Date: Jun 2012
Posts: 285
Default

Ik rij nu een 1000 km op m'n AP set en moet zeggen dat ik erg tevreden ben. Had verwacht dat ie misschien nog net even wat softer was, maar het blijft natuurlijk een relatief goedkope schroefset. De set is zeer goed uitgebalanceerd maar toch nog redelijk stug. (Stug op een hele andere manier, kan het niet vergelijken met een TA set oid). De AP set lijkt de klappen naar de wagen heel anders op te vangen waardoor het toch nog comfortabel blijft. Als je bv met een TA set over een grasveldje rijdt stuiter je alle kanten op. Met de AP set rij je er gewoon strak comfortabel overheen. (Zelfde als met bv een klinkerweg, die vermeed ik vroeger altijd). Laat ik het zo zeggen; AP = op comfortabele manier licht stuiteren. Vaak goedkope meuk = Alleen maar ongecontroleerd stuiteren en na een half jaar zwetende dempers. De AP set is bij mij al heel minimaal verder ingezakt. Ook merk ik dat deze na 1000 km net wat minder stug is geworden. Ik ben benieuwd hoe de set het uit zal houden na een km of 10.000. Vermoed dat het er alleen maar nog 'softer' op gaat worden..
Reply With Quote