View Single Post
  #31  
Old 20-06-2018, 16:37
wessel97's Avatar
wessel97 wessel97 is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 1,644
Default

Vandaag naar JD geweest,

Ze vonden het daar ook maar een raar probleem, zijn ook wel ff bezig geweest met zoeken. Het blijkt dat het niet in de Software zit in elk geval. Zij denken voor 99% dat de veer gaar is binnenin de Wastegate actuator. Dat hij te vroeg bij te weinig druk open gaat.

Wanneer je de aansluiting van de N75 naar de Actuator los trekt gaat hij namelijk wel netjes naar 1,5 Bar. Dus de wastegate klep ofzo kon het niet zijn. Bij de ECU doet hij eigenlijk precies wat hij moet doen dus het moet iets mechanisch zijn.

Kreeg ook het advies om de N249 Mod te doen. Ik dacht dat het niet verstandig was om dat te doen als ik op internet keek maar daar zeiden ze dat het echt beter is voor de auto.

Nu was ik ff bang dat ik de hele Turbo moest gaan vervangen omdat je die Wastegate actuator eigenlijk niet los kunt krijgen. Maar Forge maakt ze wel dus hopelijk is dat ook echt het probleem. Moet alleen nog wel even kijken hoe ik het ga doen met het afstellen van die actuator maar heb wat tips mee gehad daar dus moet goedkomen.
__________________
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily)
- '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap)
- '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange
- '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold)
- '84 Golf mk1 cabrio (sold)

'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway'
Reply With Quote