View Single Post
  #33  
Old 22-06-2018, 20:19
wessel97's Avatar
wessel97 wessel97 is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 1,644
Default

Quote:
Originally Posted by René
Hmm Okee...zou de output van de n75 dan niet vol op 100% gaan liggen?
Wat zeiden ze over het arme mengsel?


Blijkbaar niet perse, de output lag wel op 90-95% dus het kwam wel aardig in de buurt.

Het arme mengsel heb ik wel aangegeven, hun zeiden daar niks van gemerkt te hebben omdat als hij ook echt zo'n arm mengsel had je dat merkte met pingelen etc.

Ik ben vergeten te vragen wat hun daarover precies dachten maar als ik het zelf in moet schatten gok ik dat dat is omdat de wastegate te vroeg open gaat waardoor de lambdasonde meer lucht registreert dan dat er eigenlijk zou moeten zijn? En denkt dat het mengsel te arm is terwijl het dat in werkelijkheid niet is? ik wilde Jd daar nog wel even over bellen ga ik komende week nog even doen denk ik.

Plus dat toen de wastegate actuator ontkoppelt was hij het wel deed tot 1,4 bar. En geen arm mengsel had.

Volgens hun moest ik de actuator in elk geval vervangen, dus dat ga ik ook doen en als het dat niet is dan was het waarschijnlijk de Turbo zelf. Deze heeft nauwelijks speling dus ik ga ervanuit dat het gewoon de actuator is.

Heb er nu een van Forge besteld bij Biesheuvel zit alleen nog even uit te puzzelen hoe dat zit met die veren die erin zitten je hebt namelijk 4 of 5 verschillende kleuren veren en die gaan allemaal van bijv. Stock, 5 psi, 10psi etc. Aangezien de mijne op 20 psi draait ga ik ervanuit dat die veer erin moet.
__________________
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily)
- '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap)
- '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange
- '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold)
- '84 Golf mk1 cabrio (sold)

'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway'
Reply With Quote