View Single Post
  #24  
Old 10-09-2007, 08:32
Zweiter's Avatar
Zweiter Zweiter is offline
Married to PC
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 3,209
Default

wat betreft het origineel houden. aan de ene kant vind ik het zelf ook wel mooi, maar aan de andere kant wil ik hier gewoon MIJN auto van maken. Ik wil het wel zo inbouwen dat ik ten allen tijde weer volledig terug kan naar origineel. mochten de stoelen inderdaad te lomp zijn, dan gaan de bbs stoelen de deur uit en laat ik de originele stoelen in nieuw leer bekleden. zo simpel is het eigenlijk.

ik heb echter wel een beste tegenvaller. Gisteren even een snelle pas-sessie gehad met verschillende velgen: aan de achterzijde is er ruimte zat in de wielkasten en kan ik wel 9j kwijt. aan de voorzijde is echter heel weinig ruimte (8j is eigenlijk al wat te breed). De schmidt lijken in eerste instantie nog het beste te passen. ik zal eerst een zoektocht doen naar smallere binnen- en buitenbedden voor mijn BBS e30 en anders moeten deze HELAASSSSSS de deur weer uit. hier baal ik echt nogal zwaar van! De auto zal pas volgend seizoen weer naar buiten komen, dus ik heb wel even tijd gelukkig...

ik vind die ronde koplampen zelf ook wel erg gaaf, maar die zie je al relatief veel op scirocco 1. Deze tv-koplampen waren een optie op de '76-er scirocco, dat maakt het wel wat specialer. Misschien een grill met ronde koplampen voor de afwisseling erbij, maar alles op zn tijd.
__________________
Tiger Cosworth: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=101933
Reply With Quote