View Single Post
  #28  
Old 10-09-2007, 11:59
Berserker's Avatar
Berserker Berserker is offline
Married to PC
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 3,839
Default

Quote:
Originally Posted by Zweiter
wat betreft het origineel houden. aan de ene kant vind ik het zelf ook wel mooi, maar aan de andere kant wil ik hier gewoon MIJN auto van maken. Ik wil het wel zo inbouwen dat ik ten allen tijde weer volledig terug kan naar origineel. mochten de stoelen inderdaad te lomp zijn, dan gaan de bbs stoelen de deur uit en laat ik de originele stoelen in nieuw leer bekleden. zo simpel is het eigenlijk.

ik zal eerst een zoektocht doen naar smallere binnen- en buitenbedden voor mijn BBS e30 en anders moeten deze HELAASSSSSS de deur weer uit. hier baal ik echt nogal zwaar van! De auto zal pas volgend seizoen weer naar buiten komen, dus ik heb wel even tijd gelukkig...


Je moet er indd gewoon mee doen wat jezelf leuk vind, had ook eerst t id om de audi helemaal origineel te laten, maja waar blijft de hobby dan?? Zolang je t nog terug kunt maken is er toch geen probleem, alleen indd de stoelen ben ik ook niet zo'n fan van, vind t mooi als t intereieur nog helemaal origineel is maar de rest flink verbouwd, zo waan je je trug in de 70er jaren als je erin rijdt...

BBS randen worden heel vaak aangeboden op ebay.de welke maten binnen en buiten heb je nodig? Kan ze wel voor je in de gaten houden, volg ze zelf ook vaker, dat moet echt geen probleem zijn....
__________________
Mijn project, '77 audi 50
Quote:
Originally Posted by Tjaap
Richard is net een duitser... alles zum hause im keller
Reply With Quote