View Single Post
  #29  
Old 10-09-2007, 12:02
Zweiter's Avatar
Zweiter Zweiter is offline
Married to PC
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 3,209
Default

@richard: zo heb ik al een map vol dikke rocco mk1 foto's, mooi spul he?!

@alberto: die bbs stoelen lijken op een foto veel groter dan ze in werkelijkheid zijn. mochten ze wel te groot zijn (passen kan altijd) dan gaan ze gewoon de bingo in. porsches zie je wel meer in vw's en de stoelen die ik heb heb ik nog niet eerder gezien. Ik kan ze 1x verkopen want bij spijt vind ik nooit zo een 2de set.

die blaasjes in de lak ben ik nog niet uit. Het is niet superstorend maar je ziet het wel. Er zal wel niks anders opzitten dan kaalschuren en opnieuw spuiten vrees ik. Maar ja, dan komt de aanschafwaarde van de auto er nog een x overheen, en dat kan ik eerst even niet missen...

heb zondag een pas-sessie gedaan met de schmidt TH en die toch ook wel vreselijk lekker eigenlijk... gelukkig, dit project heeft geen haast.

@berserker: ik heb nu 5,5" binnenringen en 3" buitenringen. Ik denk dat ik voor naar ongeveer 7j moet gaan. Ben nu in gesprek met iemand die ringen heeft voor 35e per stuk, maar ik weet nog niet welke breedtes hij allemaal heeft. Ebay heb ik helaas al een aantal slechte ervaringen mee

En dat interieur moeten jullie je eerst nog maar niet te druk om maken, dat kan (mij kennende) nog wel 400.000x veranderen
__________________
Tiger Cosworth: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=101933
Reply With Quote