View Single Post
  #14  
Old 16-12-2007, 14:20
Der Typ Siebzehn's Avatar
Der Typ Siebzehn Der Typ Siebzehn is offline
Married to PC
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 3,793
Default

Quote:
Originally Posted by Sjoes 85
als je verder in de tabbladen kijkt zie je bij kleur 'geel' staan. Nu twijfel ik wel eens aan de kleurenblindheid die soms kan heersen bij de RDW, maar zou dat betekenen dat de auto overgespoten is van geel naar groen?!!


Ik zal straks eens effe kijken in de `74er Folder die ik heb, d8 dat de 1e modellen ook in groen waren.

Quote:
Originally Posted by Sjoes 85
enne..in de handelsbenaming staat niet Golf, maar een type aanduiding die anders is als bij de 'normale' Golf. Waar duidt dit op?


Dat komt al eens vaker voor, ik heb verleden jaar eens bij de rdw site het kenteken opgevraagd van een Zweier-Golf die bij mij in de buurt rijdt, bij handelsbenaming stond daar iets van geloof ik "Dasher"...


Quote:
Originally Posted by Sjoes 85
Waar duidt dit op?ik doel op nr 136221.
is dat type 13 waarnaar wordt verwezen? zo ja, wat betekent dat? voorserie-Golf?

leuke dingetjes om uit te zoeken, ben echt benieuwd naar de antwoorden!!


Deze dingen maken een Volkswagen forum naar mijn mening zo interessant, niet van: "kijk eens wat ik me voor vette velgen op mijn auto heb gegooid" of "kijk eens hoe plat op zijn buik die nu ligt"

Als we wat meer weten, de man vragen die het misschien kan weten; Jörn S.

dus @Zweiter: vooral graag eerst het volledige chassisnummer, please! Fowtoows kunnen nog altijd.
__________________
Quote:
Originally Posted by heinz74
weld it in a normal early golf..copy all GTI features and sell it over here
that will be your pension ,or early retirement ...


Hobby:VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982

Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014
Reply With Quote