View Single Post
  #13  
Old 03-10-2015, 16:47
Marco R29's Avatar
Marco R29 Marco R29 is offline
Forum Regular
 
Join Date: Oct 2011
Posts: 242
Default

Bedankt voor de leuke reacties!

Quote:
Originally Posted by G.M.90
ik heb hetzelfde probleem met radiator ivm zelfde blok op carburateurs, Maq racing maakt voor mij een op maat met inwendig reservoir.

Kan je me daar wat meer over vertellen wellicht, mag ook via PB.
Denk aan maten en prijs

Quote:
Originally Posted by heinz74
ziet er heel netjes uit..maar ik zie wel dat de basis al heel goed was..dwz geen rotte frikandel waar 1000 uur laswerk in zat..dat helpt er al flink aan mee..

Dat is zeker waar! Golf had geen rotte plekken, maar desalniettemin zit er toch nog wel een hoop werk in strak maken e.d.

Quote:
Originally Posted by Mark_MK1
Mooi project, succes!
Rennsport staan ook zeker niet verkeerd

Edit: Mag je het schot van de waterbak zomaar weghalen, krijg je hier niet eventueel problemen mee bij het rdw?

Rensport staan zeker goed, echter gaat t mijn budget op dit moment iets te boven
Schot van de waterbak mag eruit wanneer het chassisnummer op de poot staat, zoals hierboven al vermeld
Sommigen vinden het wellicht wat kaal, maar ik vind het mooi. Ieder z'n ding

Quote:
Originally Posted by jasonnl
Wow ziet er weer lekker strak uit. Heb je snel gedaan

Lijkt misschien snel, maar dat komt omdat ik nu pas het topic aanmaak. Al met al toch al bezig sinds vorig jaar zomer, maar met een zoon op komst, geboorte en tijd erna liep het wat vertraging op. Komende tijd ook geen tijd op de zaterdag omdat mn vrouw deze maand dan werkt, maar hoop doordeweeks toch wat voor mekaar te krijgen.

Als er updates zijn zet ik het weer erin.
__________________
Golf MK1 '78 - Inarisilber
Reply With Quote