View Single Post
  #84  
Old 19-11-2020, 22:11
DragonGr Dragon DragonGr Dragon is offline
VW Guru
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 994
Send a message via MSN to DragonGr Dragon
Default

Ik heb het probleem (oplossing) zoeken even geparkeerd en me gefocust op de APK. Om iets zekerder te zijn van de CO heb ik toch maar een nieuwe KAT gemonteerd. De oude was denk ik de eerste, maar die was helemaal leeg... kan zo'n KAT echt helemaal op gaan of moet ik concluderen dat hij leeggehaald is?

Met de KAT ertussen geeft hij nog steeds 0.6-0.8 CO aan... dit verbaast me wel een beetje. Ik had echt stukken lager verwacht. Toch maar de auto aangeboden en na een herkeur (door lekkende brandstofpomp!?) mag ik nu weer de weg op. Heerlijk is dat. De auto rijdt ook echt veel beter dan voorheen, ware het niet dat die hapering er nog steeds in zit. Dat ga ik later weer oppakken, maar na al die uren en uren afstellen en fout zoeken wil ik nu wel eens lekker rijden en andere zaken aanpakken...

Ik vroeg bij het ophalen welke CO zij gemeten hadden en dat was 0.6. Ik keek wat verbaasd en helemaal toen de keurmeester zei dat hij 3.5 mocht hebben, dus dat is mooi. Hij beweerde dat hij geen geregelde KAT heeft en K6 op kenteken dus 3.5 CO mag hebben. Je hoort mij niet klagen, maar ik zou na alle discussies hier toch zweren dat een KAT en lambda betekent dat je 05 CO moet hebben...

Na een wasbeurtje en eindelijk na tig jaar weer eens buiten...

Reply With Quote