View Single Post
  #55  
Old 02-05-2019, 11:17
yuli's Avatar
yuli yuli is online now
Forum junkie
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 1,846
Default

Ik ben er ook nog steeds. Bezit mijn golf 1 nu 19 jaar en daarvoor was deze 18 jaar van mijn vader. Qua hobby nog steeds niet op uitgekeken en eigenlijk wekelijks als het lukt meerdere uren mee bezig.

Ik ben zelf niet vies van hardcore sleutelwerk maar hou ook erg van laptop werk. Zaken tot de bodem uitzoeken, proberen en modificeren.
Voor mij is VW juist de uitdaging om oud en nieuw te combineren zonder dat de "looks" er onder lijden, zo evalueert de hobby voor mij mee in tijd en heb ik altijd wel een nieuw project. In Amerika noemen ze dit de "resto mod" scene.

Volksforum is mijn vaste stekkie sinds 2005 na een sterk toename van "tokkie" gehalte op het andere forum en ruzies die toentertijd uit de hand liepen.

FB gebruik ik voor onderdelen en voor gerichte contacten, groepjes en hoekjes, een project van iemand is gewoon bijna niet te volgen.
Dat ik vind ik nog steeds de meerwaarde van dit Forum. Het zou wat makkelijker / sneller moeten worden voor mensen om "content / foto's / video's" te posten. Daar zou het forum in integratie kunnen verbeteren. Een plekje voor iedereen om zijn project neer te zetten.

De meeste forummers hier Den Haag en omstreken, ken ik bij naam en toe naam en komen bij elkaar over de vloer..
__________________
VW T3 - 1982 - 16v KR
VW Golf 1 - 1983 - PG G60
VW Corrado - 1989 - PG G60
VW Golf 1 - 1994 - Cabby Acapulco 2H
Reply With Quote