Thread: RoelM's Golf 2
View Single Post
  #1  
Old 15-07-2011, 13:46
RoelM RoelM is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Jul 2011
Posts: 385
Default RoelM's Golf 2

Ey,

Ik heb sinds vorige week deze witte Golf 2. Zal niet een uitgebreid project worden want de basis is sowieso al erg goed maar toch nog best veel plannen voor de toekomst. Het is een Golf C 1.6 met handgeschakelde 4-bak. GTI Interieur zat er al in sinds aankoop. Denk dat hij van een liefhebber is geweest, hij heeft nog maar 52000km gelopen, misschien dat er nog een 1 voor staat maar meer lijkt me echt sterk, aangezien hij er nog zo netjes uit ziet en soepel schakelt etc. Ook is ie nog helemaal origineel behalve een andere radio, maar wel uit dezelfde tijd (cassete speler en oud design). Import uit duitsland dus nieuw kenteken. Toevallig RRR erin

Paar kleine dingen die al gedaan zijn: GTI Interieur (was dus al gedaan), Spatlappen eraf gehaald, Trekhaak eraf gehaald, Ruitenwisser achter plat gelegd.

Foto's bij aankoop :










Gelijk even gewassen nadat ik de trekhaak eraf had gehaald en de spatlappen. En een shootje gedaan samen met Mikeeh zijn Golfje 3.










Ruitenwisser ook plat :




Toen deze week van ErikvanBilsen een setje originele GTI achterlichten gekocht. Hij had ze nog zo goed verpakt en snel verzonden, krijgt tnt het alsnog voor elkaar een lamp kapot te maken. Maar ik heb misschien al andere geregeld. Toch zonde :




Verdere plannen :

GTI achterlichten, schroefsetje en dan een goed stuk omlaag, andere velgen, iets van BBS RA, Rial Cobra of iets wat erop lijkt in 15 inch. Misschien nog een GTI lipje en grilletje met enkele lampen en zwart logo. Misschien daarna als ik een tijdje heb rondgereden zo nog wat motorische dingen of GTI blokje. Heb nu al de 75pk versie dus het gaat eerst wel hard genoeg. (moet mn rijbewijs nog halen)
Reply With Quote