View Single Post
  #14  
Old 23-11-2020, 08:17
Trollepoten's Avatar
Trollepoten Trollepoten is offline
Forum Regular
 
Join Date: Oct 2017
Posts: 153
Default

Quote:
Originally Posted by Carel Ha
Ja klopt die ronde bruine stekker. Zitten ook verschillende diktes pinnen op. Dik draadje pakken en even simpel ergens naar een massa punt trekken weet je meteen of het daar aan ligt ja of nee. (Is ergens wel raar omdat je natuurlijk enkel de motor eruit hebt gehaald en niets binnen in (ga ik vanuit) Maargoed alles kan)

Volgens mij haalt de ECU ook z'n massa op dat massa blokje naast de zekeringkast, 100% zeker weten doe ik het niet maar bij http://www.a2resource.com/electrical/CE2.html heb je de hele pinoit van de zekeringkast.

Toen ik bij m'n golf 2 een golf 3 TDI blok had ingebouwd had ik in het begin ook rare problemen, en dat kwam inderdaad door de massa vooral van dat blokje. De radio die je steeds minder hard kon zetten anders viel de uit, achterruitverwarming die moeilijk deed, of dat als je die aan zette er andere verbruikers mee gingen.

Toen heel simpel een vrij dikke kabel vanaf dat blokje naar de motorkap hendel getrokken en alles was opgelost.


Ook maar even doen dan, zal geen kwaad kunnen. Heb inderdaad enkel de motor uitgehaald en niets binnenin. Heb a2 resource al goed kunnen gebruiken voor de pinout van de ECU ook
__________________
- Golf MK2 Rabbit 1992 1.3 (Daily)
- Golf Mk3 VR6 1992 (Project)
- Golf Mk3 VR6 1992 (Shitbox)
- Corrado VR6 1991 (Project)
Reply With Quote