View Single Post
  #15  
Old 12-02-2010, 09:21
Turbo-Variant's Avatar
Turbo-Variant Turbo-Variant is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 1,459
Send a message via MSN to Turbo-Variant
Default

Quote:
Originally Posted by indewarre
je kunt gemakkelijker de stekkers in de auto veranderen naar golf 2 stekkers dan de draden in de zekeringskast van de motor aan te sluiten geloof me ik het vaker gedaan

mijn laatse project was climatronic inbouwen in mijn golf 3 variant bij de ombouw direct ook maar ff de electrische ramen en orgineel alarm meegenomen daarvoor een leder en electrisch interieur van een golf 4 met can/bus in mijn 3 ingebouwd met geheugenstanden en verwarming (moet alleen de electrische spiegels nog aansluiten)
op de stoelen, (volgend project )


Als je nog op zoek moet naar een auto-kabelboom die matched bij de motor kan je beter gewoon de motor aan de Golf 2 zekeringkast aansluiten. Als je met de kabelboom al ietjes afwijkt qua bouwjaar of uitvoering gaat daar veel werk in zitten om dat alsnog kloppend te krijgen. Ben zelf momenteel bezig om een ASZ tdi 130pk 2003 motor werkend te krijgen op een kabelboom van een iets oudere 90pk tdi, en daar gaat al aardig wat werk in zitten.

Hoe heb je overigens de slotmodules en raam-motoren met computer in een Golf 3 ingebouwd?
__________________
http://www.vwclubparkstad.nl
Reply With Quote