View Single Post
  #149  
Old 18-10-2020, 00:12
wessel97's Avatar
wessel97 wessel97 is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 1,644
Default

Zijn we weer het is even stil geweest maar we hebben niet stil gezeten..

Heb een leuke spoiler op de kop kunnen tikken (nieuw) en heb mn klinken laten spuiten










En ondertussen heb ik ook een soundsystem ingebouwd, een actieve subwoofer van Pioneer (Aanrader! Erg goede sound) een Radio met bluetooth, aux, usb, Dab enz. Alles erop en een composet voor in het dashboard en de deuren, ik mis alleen nog speakers achter en ik wil ze niet in de hoedenplank hebben, dus ik moet nog even verzinnen waar ik die ga plaatsen.

























Ik moest het mezelf natuurlijk weer extra moeilijk maken door alles netjes weg te werken de subwoofer controls in de deur past perfect maar was nogal wat werk haha..

Toen kreeg ik nogal een hoemend geluid, of terwijl tijd voor nieuwe wiellagers:







Ook was de kat (die vermoedelijk al 270.000km zn werk aan het doen was) aan het rammelen. Dus die even leeg gemaakt. Maar toen kreeg ik een heel vreemd geluid in de uitlaat door het ruimte verschil in de kat, dus toen heb ik die er maar tussenuit gehaald.







Ook heb ik een spaghetti spruitstuk op de kop kunnen tikken, dus die ook gemonteerd







Tot nu toe nogsteeds geen klachten... op een ding na, die 1.0 ik denk niet dat die het lang vol gaat houden want ik ben het nu al beu. Maar wat er dan in moet komen ben ik nog niet over uit.








__________________
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily)
- '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap)
- '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange
- '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold)
- '84 Golf mk1 cabrio (sold)

'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway'
Reply With Quote