View Single Post
  #1  
Old 26-04-2009, 17:25
JurjenV's Avatar
JurjenV JurjenV is offline
No personal life
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 2,363
Default "Nieuwe" oldtimer erbij --> Jetta MKI 1.5 Verlaging pagina 2

Aangezien het angstig leeg is geworden op het erf na de verkoop van de Vento VR6 en de blauwe Vento moest er toch weer wat anders komen. Na een twijfel tussen een Alfa en een VW toch voor het "goede" merk gekozen .

Dit is inmiddels mijn 8e auto in de 3.5 jaar dat ik mijn rijbewijs heb. Het is de 6e Volswagen...

Ik ben begonnen met 2 clio's waarna een Jetta werd aangeschaft welke ik krap 2 jaar heb gehad, een super wagen. Aangezien hier een blokswap voor moest plaatsvinden heb ik tijdelijk een Passat uit '77 gehad welke na de swap weer is verkocht. Vervolgens kon ik van Dasher de Brood-Vento kopen en deze heb ik vervolgens blauw gerold maar uiteindelijk deed ik hier niks mee en stond ie langzaamaan in de weg.

Daarna een Vento VR6 mogen berijden nadat de Jetta werd geruild met deze eigenaar. Leuke ervaring, veel gesleutel, want alles zat me tegen, maar wel super half jaartje.

Vorige week zijn zowel de blauwe Vento, als de VR6 naar Limburg verkast en heb ik de Jetta MKI aangeschaft van PvH hier van het forum.

De Jetta heeft een 1.5 motor met een automaat. De auto ziet er nog best strak uit en heeft eigenlijk vrijwel geen schade. Helaas bleek thuis aangekomen wel de waterpomp stuk te zijn, dus kon meteen sleutelen aan de nieuwe auto, welke bedoeld is om te rijden en verder niks meer of minder.

Waterpomp is vervangen en de auto rijdt super nu .
Volgende week even een nieuw keurinkje erop en daarna wellicht toch een schroefsetje .

Goed, genoeg gelult, de foto's:














Alle foto's van de auto komen op de vertrouwde site te staan:
http://www.picturetrail.com/JurjenV

Nou mensen, ist wat?
__________________
En voor de bekeuringen: www.flitsservice.nl
Reply With Quote