View Single Post
  #115  
Old 18-12-2018, 12:14
gijs474's Avatar
gijs474 gijs474 is offline
Volksforum aandeelhouder Mk1 R32 BFH
 
Join Date: Mar 2015
Posts: 185
Default

Quote:
Originally Posted by NielsDub
Zo monteren!
Ik zou ze ooit ook nog wel s willen hebben, maar vind t nogal bedragen die ervoor gevraagd worden zeg.... Idem voor rode Fifft's....


Ja klopt, was ook een principekwestie van me. Las verhalen dat je ze vroeger voor tientjeswerk van de sloop kon halen.

Als je op Ebay.de/com/co.uk kijkt, staan er bijna alleen rechter klinken of complete setjes te koop. Vraag ik me af: zijn alle 944's die in elkaar gereden worden, aan de linkerkant geraakt oid?

Ik kwam een setje tegen op MP en die waren al gelijk verkocht. Toch via dezelfde verkoper een setje kunnen overnemen, wel iets duurder dan gepland, maar de beslissing was snel genomen tijdens een kerstdiner met een borrel op...

Quote:
Originally Posted by sixpack
Wat ik mezelf nu al de hele tijd afvraag... heb je uiteindelijk (even) gewonnen van die Porsche Suc6 met de reparaties

Oh tip van flip, als je besluit om de klinken te polijsten, pas dan op, is een erg dun laagje, je polijst er zo doorheen. al bij meerdere klanten gezien.


Haha zat er heel kort voor. Vanuit stilstand ging het goed, maar van 1 naar 2 of 2 naar 3 (weet niet precies niet meer) ging het mis. Druip je toch wel zielig af...
Porsche's zijn ervoor gemaakt en houden dit elke dag van de week vol, wat een knappe prestatie is.

Een krakkemikkige Golf dus niet.

Bedankt voor de tip wat betreft het polijsten! Zeker met dit in het achterhoofd, gaan ze er eerst standaard op.

Echt zonde als er doorheen geschuurd wordt.
Reply With Quote