View Single Post
  #2  
Old 01-05-2012, 18:55
ghertel ghertel is offline
Forum Regular
 
Join Date: Apr 2011
Posts: 110
Default

De Oldi!

Ik heb mezelf op 10 April 2012 een Oldtimer cadeau gedaan. Een paar honderd euries en een paar honderd kilometers later stond dit op den hof te blinken. (alle ja, blinken ni echt) Ik was platen vergeten voor op de Oldi dus met 2 auto's en 2 platen (voorste auto plaat van voor en ik plaat van achter en kort op elkaar rijden) terug richting thuis. De ex-eigenaar verklaarde ons zot, wij richting huiswaarts knallen dus

Plannen

Eerst Oldtimer inschrijven.
Het word een beetje een Rat-achtig bakje, niet te overdreven. Achterbank er uit, Oldskool stickertjes, dakrekje, en een beetje lager tegen de wereld. Nog wat kleine dingetjes hier en daar maar 't moet vooral leuk en niet te duur blijven. Velgenkeuze weet ik nog niet.
De (fake) ATS'en 14" 6J of gewoon de staaltjes 13" 5,5J laten liggen, das ook wel een leuk zicht.
Men broer heeft ook nog 13" verbreed (8J ofzo) staal liggen maar die lopen niet helemaal recht. De 6n gaat wss dan wat terug omhoog en de originele wielen gaan daar dan terug op.
Men broer heeft ook een Oldi Golf mk2 gekocht dus lekker met zen 2-tjes Oldi-style rolling

Volkswagen Polo 86-C-HZ 1.0






















Inspiratie




De roestvlekjes moeten voor mij niet en hij blijft gewoon wit ook!
Issie ni moooi!
__________________
Polo 6n & 86C 06/10 Foto's 6n
Old Volkswagens don't DIE, they just get LOWER!!
Reply With Quote