View Single Post
  #146  
Old 04-03-2021, 21:37
VWCaddymk1's Avatar
VWCaddymk1 VWCaddymk1 is offline
Forum Regular
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 183
Default

Quote:
Originally Posted by duudt
Je bent gelukkig al goed op de hoogte zie ik

De F6 is inderdaad wel wat enthousiast qua mengsel, ik gebruik vaak de F9 versie.
Het hangt vaak wel af van het aantal progressie gaatjes hoe goed je er mee weg komt, soms blijft een F9 dan net wat arm in het overpakken van toeren waardoor je beter weg komt met een F6 en de mengsel schroefjes iets dichter te zetten.
Blijft een kwestie van proberen en meten, kost vaak veel tijd (en brandstof) om het echt goed te krijgen op ieder toeren gebied.
Maar dat is dan ook weer een leuke uitdaging.


Bedankt voor je info! Het is een mooi proces inderdaad, kost wel tijd en ook brandstof ja steeds weer op temperatuur laten komen.

Mocht je verder nog tips hebben dan hoor ik het graag!
Heb je zelf ook sproeiers liggen? Ik heb nu een paar maten besteld, 45F9-50F9-50F8 voor stationair, verwacht dat hij met een van deze wel netjes te krijgen is.

Air corrector die ik nu heb (155) is ook aan de kleine kant. Geen idee wat verschillende maten doen maar voor deze heb ik maar 160-165-170-175 besteld. Misschien moet ik nog wel groter maar dat zien we dan wel, stationair en progressie circuit vind ik nu wat belangrijker.
Reply With Quote