View Single Post
  #359  
Old 11-06-2019, 08:47
Extremy's Avatar
Extremy Extremy is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 321
Default

Na veel werk, school, vakanties en andere verplichtingen, deze week eindelijk weer wat werk aan de Corrado kunnen verrichten.

Het subframe is zo goed als klaar. Hier heb ik het gemonteerd voor de laatste keer passen. Het past overigens perfect dus deze week zal ik het frame helemaal af lassen.




Doordat mijn argon weer eens op was, ben ik noodgedwongen gestart met de ophanging. Ik heb een set öhlins dempers van een Leon TCR op de kop weten te tikken en deze wil ik in combinatie met aluminium Passat B6 fusee stukken gaan rijden. De set moet overigens wel gereviseerd worden, maar daar was de prijs ook naar.




Ik heb een mooi setje topmounts gekocht om zowel camber als caster in te kunnen stellen. Hiervoor waren wel wat aanpassingen aan de veerpoten nodig. Next up is het maken van de verstevigingsringen en deze netjes lassen op de originele puntlassen.










Ik heb altijd een voorliefde gehad voor sidewinder spruitstukken zoals ook veel in BTCC etc. wordt gebruikt. Een mooi voorbeeld hiervan is te zien op de volgende afbeelding.



Ik kon het dan ook niet laten om een beetje te spelen met de turbo positie en de eerste stukken RVS buis zijn inmiddels gezaagd




Mijn ecumaster EMU ECU gaat overigens de verkoop in wegens aanschaf ecumaster Black (meer inputs en Can-Bus). advertentie
Reply With Quote