View Single Post
  #20  
Old 03-02-2014, 17:02
NielsDub NielsDub is offline
Volksforum Donateur
 
Join Date: Nov 2012
Posts: 1,944
Default

Quote:
Originally Posted by LRR
Hele mooie auto !! Prachtige kleur inderdaad.

Maar de wielen mogen inderdaad vervangen worden.

Collega van me rijd zo'n Audi maar dan een Avant en die heeft z'n sportonderstel geupgrade met een Eibach Pro-kit (alleen andere veren).
Schijnt een redelijk goedkope upgrade te zijn en de wegligging is aanzienlijk verbeterd.


Heb t zelfde gedaan na een gebroken achterveer. Complete Eibach Pro-Kit (4 veren) was in verhouding niet veel duurder als 2 ori achterveren voor een Audi Sportonderstel Keuze was dus snel gemaakt. Wel wat extra kosten voor montage en uitlijnen uiteraard, maar de auto ligt nu veel mooier / vlakker. Vond de voorkant altijd wat te hoog tov achter en dat is nu opgelost. Qua wegligging weet ik t niet eerlijk gezegd, vond sportonderstel ook OK. Denk dat je wel veel verschil merkt tov een standaard set-up.
Heb dus ook een B7, maar dan 2.0TDI Avant, zelfde kleur en ook met sportinterieur en sportonderstel . Heb alleen geen kleuren navi, maar wel zwarte raamstijlen, zwarte hemel (erg fraai!) en ori 3 spaaks sportstuur met deels geperforeerd leer. Staat 's zomers op 17" BBS en was aan t dubben over 19" BBS Sebrings of 19" of 20" BBS Sepang (Jaguar) met een lichte voorkeur voor Sebrings. Plannen zijn gewijzigd ivm auto van de zaak, A4 is te koop, http://volksforum.com/forum/showthr...&highlight=audi. Velgen ideeën spelen nog wel in mijn hoofd
Reply With Quote