View Single Post
  #6  
Old 05-12-2009, 14:23
sanderz's Avatar
sanderz sanderz is offline
Married to PC
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 4,234
Send a message via MSN to sanderz
Default

Quote:
Originally Posted by Michiel86c
Maandje geleden een USA Passat variant VR6 gekocht. Geweldige sloep maar nu blijkt dat hij toch wel een probleem heeft. Als de auto warm is gooit hij de koelvloeistof er uit bij het expansietankje. Ook niet een beetje maar een literje of 4 a 5). Heb er een nieuwe dop opgezet maar het probleem bleef. Toen wat verder gezocht en bleek dat de thermostaat het niet meer deed. Deze dus ook gelijk vervangen. Na een aantal keer goed ontlucht te hebben heeft hij nog steeds hetzelfde probleem. De kachel word goed warm, alle slangen worden warm, het electrische waterpompje hoor ik ratelen (doet het bij bij contact aan en uit), de koelvloeistof is helder van kleur en ik heb geen troep op mijn oliedop.
Iemand enig idee waar ik moet zoeken? Ergens een verstopping of toch een lekke koppakking?



ik had hetzelfde vorig jaar met m'n toenmalige golf vr6, thermostaat vervangen maar daar bleek het toch niet in te zitten. ik zou even bij je waterpomp kijken, niet die elektrische maar die andere die was nl stuk bij mij.
__________________
Passat 35i 1989
Reply With Quote