View Single Post
  #1  
Old 05-10-2018, 18:21
rallye g60's Avatar
rallye g60 rallye g60 is offline
Forum Regular
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 208
Default 16v kr wil niet starten help

Mijn 16v kr wil niet starten

Reed 3 dagen terug van huis weg naar utrecht bijna uur rijden e

Op heen weg stotterde de auto 1x op parkeerplaats gezet want was al laat ...namiddags weer naar huis maar na paar kilometer weer stotteren ging later beter als ik rustig 90 reed op snelweg bij benzinepomp gestopt en zag dat me on strekkinghyis los zat
Vast gedraaid en ging weer goed tot dat ik op 2 kilometer van huis weer stotterde als ik gas wou geven hield ie in dat deed ie eerder dus ook al

Nou thuis nog effe wat gekeken bij het onstekinghuis los gedraaid verdelers aan gezeten en start en en lopen

Volgende dag naar werk en moest 2 min starten voor ik weg kon nou de bocht om stotteren als ik gas gaf wat als gevolg had dat ik bijna op snelweg was en dat ie daar afsloeg en niks meer wou wel starten maar niet aanslaan

Toen ik thuis kwam heb g gekeken stofje weg van verdelerkap andere opgezet en nog niks

Wat heb ik gedaan alles is 2e hands wat ik had liggen


Heb ander onstekinghuis opgezet
Andere verdelerkap
Andere bobine
Andere startmotor
Bogiekabel van bobine naar verdelerkap

Hij krijgt vonk loopt dan 5 sec stations als ie aanslaat wat soms ook niet doet als ik gas wil geven stopt ie zoiezo direct

Wat wel raar is als voor blok sta heeft zijn de linker 2 bogies zwart en droog en de rechter 2 beetje nat en schoon

Hopelijk heeft iemand een idee
__________________
Golf rallye g60 1989 09-07-2008 nog in bezit

Golf 2 16v kr 1990 17-12-2011 nog in bezit
Reply With Quote