Thread: CV probleem mk4
View Single Post
  #1  
Old 11-07-2007, 17:28
thijsmk4 thijsmk4 is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 5
Default CV probleem mk4

Ik heb al een beetje gezocht hier, wij zijn dus zeker niet de enigste met een probleem met de CV van de Golf 4.

ff korte specs:
Golf 4, mrt 99. 3 drs.
comfortline uitvoering

de auto heeft electrische ramen, en CV. De CV is zonder afstandsbediening en comfortmodule (volgens mij) en werkt dus gewoon via de sleutel in het portierslot.

Nu is het zo dat via het linkerslot ook alleen het linkerportier van het slot gaat, en niet alle deuren. Via het rechterslot soms wel alle portieren, maar soms ook niet! Wat wel opvalt is dat met het openen van de rechterdeur, of de andere portieren opengaan of niet, WEL de binnenverlichting gaat branden, en het lampje in de deur, en bij het openen van de linkerdeur NIET.

Verder heb ik ontdekt dat indien de auto op contact staat, met motor uit en lampen aan, de zoemer voor de vergeten verlichting ook niet meer gaat.

Nu lees ik hier heel veel over defecte sloten. Daar dacht ik ook al aan, maar dan nog blijft het vreemd dat het via het rechterportier soms wel, soms niet wil. Ik heb de rubberen doorvoer-tule tussen A-stijl en portier al ff opgeschoven, maar zitten alleen ingetapede kabels in. Portierbekleding heb ik nog niet los gehad.

Zekeringen heb ik nagekeken en doorgemeten, zien er allemaal goed uit.
Met het knopje in het portier krijg ik wel weer alle deuren op slot.

Wat zou dit kunnen zijn?
Reply With Quote