Thread: restauratie
View Single Post
  #18  
Old 16-12-2012, 12:50
heinz74's Avatar
heinz74 heinz74 is offline
Postwhore
 
Join Date: Jul 2012
Posts: 1,353
Default

het is allemaal net wat je wilt zelf..
moet ik toch even inhaken hierop..
ik heb zelf een originele witte Pirelli GTI gehad..helemaal origineel .op moderne banden en stereo na dan...
maar maak je geen illusie over de verkoopwaarde daarin...een subtiel verbouwd exemplaar met goede onderdelen en goede manier van opwaarderen en werken aan is zeer zeker per definitie niet slechter en
zeer zeker niet minder waard
ook was destijds het origineel laten 'mijn' keuze ,en niet vanwege de mode of verzamelaar correct (zijn die er dan?)...als ik wel eens commentaar kreeg van mensen was het niet zelden zoiets van...Goh wat een leuk oud Golfje..,een keer overgespoten zeker?
of zoiets van ;die bumpers horen toch zwart te zijn..toch?

verder weet ik wel zeker..dat het combineren van ouderwetse looks met moderne techniek niet verkeerd is
bijv een Golfje 1 met een 1,8T conversie, dito remmen..en kwalitatief goed modern onderstel ,modern interieur geluidsinstallatie/isolatie
daarvan weet ik wel 100% zeker dat dat veel fijner is om mee te leven dan een standaard Golfje 1 1,5 benzine..


ook de statement dat het dan onverantwoord is om met zoiets wat harder rijden slaat nergens op
de lokale shoarmabezorger rijd met een afgetrapte Micra met 80 door een woonerf hierzo..
of die gevulde koeken van Wegmisbruikers die met een Audi s3 in een woonwijk 130 trappen om een scooter staande te kunnen houden..
omdat ze zogenaamd 'bevoegd' zijn ,is dat dan 'verantwoordelijk'?...
er kan bij hun net zo goed een klein kind tussen 2 geparkeerde auto's uitrennen achter een bal aan...

eindeloze discussie dit..
...
Reply With Quote