View Single Post
  #1  
Old 07-12-2006, 23:28
Franky B's Avatar
Franky B Franky B is offline
VW Addict
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 520
Send a message via MSN to Franky B
Default Polo coupe. From rags to riches :D

Hallo!

Na al een poosje hier op het forum rond te bladeren zal ik hier ook maar eens mijn projektje plaatsen. Ik ben nu al zo'n 2 jaar in het bezit van een Polo coupe uit '94. Ik heb eerst een jaartje lekker origineel rond gereden. Maar na wat schade te hebben gereden heb ik besloten mijn polo maar eens aan te gaan pakken.

hier even een foto!




Zo heb ik de auto gekocht. Het is een 1300tje (AAV) uit '94. Ik heb de auto van een oud echtpaar gekocht. De wagen stond te koop bij mijn ouders in het dorp. Nog maar 28.000 km's gereden en altijd in de garage gestaan! wat een vondst! Maarjah zoals al eerder verteld heb ik er schade mee gereden! In de winter van 2005 2006 heb ik uit moeten wijken voor een auto die mijn richting op kwam glijden.... En helaas omdat het zo glad was, ben ik tegen een paaltje aan gegleden. En je raad het al WA verzekerd dus ik kon fluiten naar mijn centen Na een poosje gespaart te hebben had ik eindelijk genoeg centen bij elkaar om de auto op te knappen en naar de spuiter te brengen!

Toen ik wist dat dat ging gebeuren heb ik gelijk maar een paar andere aanpassingen gedaan Ik zal hier even een paar foto's plaatsen.

excuus voor de belabberde foto's! had camera niet mee. En oh oh oh wat zijn die camera telefoons toch goed!!!

Eerst ben ik begonnen met het strak maken van mijn bumpers. Goed schuren en een paar glasvezel matten erop






Daarna ook maar eens wat velgjes op de kop getikt! Een setje 7j Ally Cats.
Ze liggen nu bij Cult Wheels. zullen met een weekje of 2 ook wel klaar zijn. Altijd fijn van de gepolijste glimmers!




Daarna eens opzoek geweest naar een motorkap verlenger en de nodige dingen dicht gelast en "gecleand"






Ook even een setje poppers op de kop getikt. Even de deuren aangepast




Wielkast randen geklopt en dicht gekit




En zo staat m'n wagentje er nu bij!






Nu even een paar weekjes wachten en dan kan ik weer met mijn polotje sturen Ik kan haast niet meer wachten!


Groeten Frank
__________________
Polo coupe 1.3 Cleaned
Golf 3 TDI 81kw Chipped (Donor)
Golf 2 GTDI project
Audi 80 GLS (Ex)
Reply With Quote