Thread: vr6turbo
View Single Post
  #1  
Old 21-09-2014, 15:46
vr6turbo vr6turbo is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Mar 2014
Posts: 12
Default vr6turbo

Hallo zal me even voorstellen ben Ronald jagersma 27 jaar kom uit nunspeet. Mijn hobbys zijn volkswagen autos en voetballen !! Heb sinds een tijdje een golf mk1 gekocht met een vr6 compressor . de auto kennen de meeste waarschijnlijk al . de auto word op moment helemaal uit elkaar getrokken en benodigde aan gelast en word helemaal opnieuw gespoten hierbij wat fotos wat we aan het doen zijn !

hier wat fotos hoe die was :













hij is gedemonteerd:







We hebben vorige week het blok eruit gehaald ivm de motoruimte gespoten moet worden. maar tot me verbazing kwam ik het volgend tegen roest aan me voorfront onderste deel en wat je kan zien aan me veerpoot rechtsvoor hebben ze een en ander aan gedaan om de compressor erin te krijgen maar niet op een goeie manier en gaat in me cassispoot geflex en opgevult met pur wat je in de bouw gebruikt zeg maar jonge jonge wat een vakwerk ofnie hierbij wat fotos van hoe het was en hoe het geworden is :






nou nu wat laswerk aan de chassis poot en pas maken voor de compressor:











Volgende fotos zijn van het blok weer te meten dat hij er nu wel recht erin gezet word!!






video op de testbank http://www.youtube.com/watch?v=DVsO...ayer_detailpageMeerdere fotos volgen nog greetzzz ronald
Reply With Quote