Thread: DenJenMel
View Single Post
  #15  
Old 19-01-2016, 17:31
DenJenMel DenJenMel is offline
Forum Regular
 
Join Date: Jan 2016
Posts: 189
Default

De basis (Carosserie etc) is op een paar kleine puntjes na perfect voor zijn leeftijd, dus motorisch even aanpakken is dan het beste begin voor een nog langer leven dacht ik zo

Verder zal er overigens niet veel aan veranderen als we met de motor klaar zijn, wil graag de oude jaren 80 look houden. Waarschijnlijk wel een schroefsetje (rijd immers al 12 jaar laag), setje zomervelgen (Huidige komen dan winterbanden op) en hoop ergens een rood/oranje heckblende te vinden welke matched bij de huidige achterlichten. Koplampen zitten al gele glazen bollen op de H4 lampen (gedaan voordat ik überhaupt wegreed in Vreeland), moet alleen nog wat op de stadslichten verzinnen om deze ook geel te laten schijnen.
Qua velgen zat ik overigens te denken aan ATS Cup velgen, volledig zilvergrijs gepoedercoat. Niet heel spannend maar wel passend bij de look
__________________
Daily: '91 Golf MkII 1.8 8v
Former VW's: '88 Golf MkII 1.3, '88 Golf MkII 1.8 GTI, '89 Golf MkII G60, '00 Golf MkIV 1.8, '99 Lupo 1,4, '03 Lupo 1.4, '99 Polo 6N2 1.4 16v, '00 Polo 6N2 1.9 SDI
Reply With Quote