View Single Post
  #1  
Old 02-03-2006, 19:32
Thijs99 Thijs99 is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 47
Default "brembo" remmen op golf 2

Ik ben bezig met het aanpassen van mijn '88er GTI 16V, Gele koni schokbrekers, veerpoot bruggen(4x) Andere draag arm rubbers, Motor getuned tot +/-175pk enz. enz.

Het enigste wat ik straks nog onderhanden moet nemen is het remsysteem. Wat ik zoiezo ga doen is het remsysteem vullen met speciale remvloeistof; ATE Super blue racing, dit is een Dot4. met een verrhoogd kookpunt(wordt oa. in de Zomer avond competitie gebruikt) Ik wil een Dot4 houden ivm mijn ABS pomp / Hydraulische rembekrachtiger , Ook worden er Goodrich remslangen gemonteerd en misschien een verstelbare remkrachtverdeler.

Wat ik graag zou willen weten is, of er ook mensen zijn die op hun type 2, met de standaard naven(4-gaats) Brembo achtige klauwen voor hebben gemonteerd (Brembo, Porsche, Movit, Apex, A&P enz. enz.) Is het te doen om daar zelf adapters voor (te laten) maken. of kan je gewoon een set voor bijv. een VR6 bestellen en hoef je dan alleen maar andere schijven te hebben?

Het andere alternatief zijn Remklauwen en schijven van een G60, Ik zag dat de amerikaanse tuners, hier ook nog grotere schijven voor konden leveren, Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben?

Groeten Thijs
Reply With Quote