View Single Post
  #12  
Old 03-03-2006, 20:14
Thijs99 Thijs99 is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 47
Default

Ik wil graag mijn huidige fusee's behouden, heb net bijna €200,- uitgegeven aan 2 nieuwe ABS sensoren, en ik weet uit ervaring dat je ze er bijna niet heel uit krijgt, zeg maar gerust dat je ze er niet heel uit krijgt. Ik weet zeker dat ik Geen G60 heb.

Ik wil zoiezo 4-gaats behouden, achter is de remmerij ook net nieuw, weinig zin om dat ook weer los te moeten trekken / vervangen

Ik denk trouwens dat ik de kleinste van de 2 GTI 16V remmen heb. Ik heb nl. 13" winterbanden, en dat past precies (13" wat stnd. op golf 2 1300 zit.) Dus ik zal wel de kleinste hebben, is wel geventileerd.

Maar aangezien ik met de auto ook circuitdagen enzo wil gaan doen, wil graag een groter remsysteem er op.
Maar als ik G60 er op monteer, ben ik ook aardig wat geld kwijt, komen dan ook geen stnd. schijven en blokken op en wil de klauwen even reviseren (ook de glij pennen),

Dus qua prijs kom ik aardig in de buurt onderhand (aanschaf +/-100, blokken en schijven 350. revisie set ringen +/-15, revisie set glijpennen 25per kant = ongeveer 530), enigste wat ik bij die brembo's nog moet aanschaffen is andere set wielen en banden.

Maar bedankt iedereen voor het meedenken!
Thijs
Reply With Quote