View Single Post
  #474  
Old 01-10-2020, 21:48
Scully Scully is offline
VW Guru
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 836
Default

Eergisteren hebben we dus het Vrijrijden gedaan, en ik heb echt een topdag gehad. René, Frank en ik hadden afgesproken, en het was leuk om ze eens te ontmoeten. Ondertussen volg je sommige topics al zo lang, en het gaat dan altijd over de auto, maar degene die de topics maakt blijft redelijk op de achtergrond.
Leuk om eens met mensen af te spreken die dezelfde gedachtegang hebben, de meeste mensen in mijn omgeving snappen er nou éénmaal niet zo veel van, van waar ik allemaal mee bezig ben.
Ook leuk om de verschillende auto's te zien. De auto van Frank is echt van een ander niveau, de afwerking is subliem, en de auto presteert naar behoren. Echt nog een categorie sneller dan die van mij. De auto van René is gewoon lekker ruig, dat hij daar dagelijks in rijdt, daar doe ik mijn petje voor af. Hij verschilt niet zo heel veel met mijn Clio, maar ik ben blij dat ik op de terugweg gewoon lekker comfortabel in mijn Golfje zit.

Ik heb 4 sessies gedaan, net zoals Frank. De auto heeft zich weer gewoon feilloos gedragen, en kan eigenlijk zo door naar de volgende trackday.

Ik had van tevoren nog bedacht dat we even een groepsfoto moesten maken met de auto's, maar eenmaal daar nooit meer aan gedacht.

Hierbij de onboard van sessie 4. René zit in het begin voor mij, en Frank komt vanaf 13.16 min in beeld, en laat bij 13.34 min even zien hoe je met een voorwiel aangedreven auto moet driften.

__________________
Trackday Leon:
https://www.volksforum.com/forum/sh...ad.php?t=145903
Reply With Quote