View Single Post
  #401  
Old 11-02-2020, 22:43
Johan1982MK1's Avatar
Johan1982MK1 Johan1982MK1 is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 4,864
Default

Ik ben al een tijdje aan het nadenken over hoe en wat met het brandstofsysteem straks als de motor erin zit.
Op dit moment zit er een bosch pomp onder de auto en een opvoerpomp van een cabrio in de tank, werkt verder prima.
Nu heb ik de pomp van de Audi er van het weekend uitgepakt en als je die helemaal demonteert dan blijft er maar een klein pompje over vergelijkbaar met die er nu in de tank van de golf zit.
Ik ben dus even aan het vogelen geweest en de pomp van de audi pas gemaakt op de opvoerpomp van de mk1.
Weet nog niet of hij in de tank past (is een klein beetje langer) maar volgensmij moet dit lukken.
Dat zou betekenen dat de bosch pomp weg kan (scheelt een boel lawaai denk ik) en ik hou dan wat extra ruimte over voor het 3-weg filter die er onder moet ivm dat een tfsi (en R32 BUB/tsi etc. trouwens ook) maar 1 aanvoerleiding naar voren toe heeft en de retour in het filtertje zit.


Pomp van de Audi;




Gedemonteerd;






En pomp van de audi op de behuizing van de golf 1 opvoerpomp;




Eerst nog wat draden omsolderen etc. en dan ga ik hem binnenkort proberen. Laat wel even weten of het goed past en voor evt. belangstellenden die willen weten hoe en wat kan ik zo even een paar foto's uploaden wat er veranderd moet worden.

Nu eerst een ijskoud biertje uit de koeling pakken
__________________
Golf1 Inari silber metallic --> engineswap --> 2.0 TFSI project topic
Út Fryslân
Reply With Quote