View Single Post
  #5  
Old 21-05-2014, 14:44
Minomatic Minomatic is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 86
Default

Bedankt mannen.

Ondertussen is de lijst plannen wel iets langer geworden:

-nieuwe deurrubbers er in
-koffiemolen geluid oplossen dat hoorbaar is bij van het gas af gaan in de D-stand (in de P-stand is het geluid niet hoorbaar, onder gas geven ook niet)
-niet-GTI grille kopen en plaatsen (wel kloppend bouwjaar, dus met veel lamellen)

-dashboard demonteren en dan:
  • luchtkanalen opnieuw isoleren (flappen schuimrubber hangen uit de roostertjes)
  • panelen vaster monteren
  • lampje bij automaathendel maken (laatst deed hij het wel eventjes!)
  • nieuw (stiller) ventilator motortje monteren
  • nieuwe speakers in de deuren, niets geks maar wel kwaliteit.
  • verwarming maken

-wat betreft de wielen:
  • kijken wie er in de regio alvast van 1 wiel de naaf kan uitdraaien
  • tweedehands bandje monteren in een maat die ik mooi vind (licht getrokken)
  • rondom kijken hoe het staat, zonodig ringen er tussen, of laten verbreden (zal niet veel breder worden)
  • zodra de match er is, alle naven laten uitdraaien, velgen laten spuiten en er onder die hap. Ook banden bestellen natuurlijk
  • Daarna de auto uit laten lijnen! Nu is het zo, dat hij bij stuur loslaten de linker berm in wil(sinds ik de camber mounts heb)

Tja rijden is leuk, maar eigenlijk is het jammer dat ik hem voor forensen nodig heb. Anders zou ik er helemaal op los gaan, maar dan blijft er niets aan comfort over. Is een constante afweging. Jullie kennen dat misschien ook? Ik sta zelfs op het punt een originele einddemper te laten monteren...
__________________
Zooo jouw Audi kan echt hard. Zie je zo bij het volgende stoplicht. LAAG & TRAAG
Reply With Quote