View Single Post
  #62  
Old 10-04-2023, 21:05
TheDutchie TheDutchie is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Apr 2020
Posts: 53
Default

Ik heb de genoemde db killer gemonteerd. 63mm variant, btje weggeslepen en moest hem 5cm inkorten maar toen paste ie perfect geklemt in de voorpijp van 60mm.
Geluid is nog steeds fors maar wel minder dan het was en ik durf er nu mee over straat. Dus dank voor de tip!

Meteen ook maar eens een stukje gereden. Voor het eerst in de 3 jaar dat ik eigenaar ben, ook iets langer dan het korte ritje naar de garage in de buurt. Conclusie, hij rijdt behoorlijk beroerd; stottert, houd in bij midden toeren, komt moeilijk weg bij half gas en op de snelweg 100 in de 5 accelereert ie zelfs helemaal niet meer, dan moet je echt terugschakelen.
Echter, als je hem vol op zn staart trapt, dan wil ie wel en klinkt ie echt lekker Hoog in de toeren of gas vol open lijkt het blokje het beste te bevallen. Leuk, maar niet echt rijdbaar. En bovendien voelt het dan nog steeds alsof ie niet vol vermogen heeft. Ik gok dat ie nu rond de 100pk zit. Hij zuipt overigens wel alsof ie 200pk heeft..

Kortom, nog een hoop puzzelen om het blok goed te laten lopen. Zijn er leden met een 1.8kr + weber dcoe 45 die hun carb instellingen kunnen delen?

Dank alvast!
Reply With Quote