View Single Post
  #48  
Old 29-07-2009, 11:38
Ronald's Avatar
Ronald Ronald is offline
VW Guru
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 862
Default

Quote:
Originally Posted by ReBo
Hé Ronald,

Dat is dus een reden om het te doen . . . de laatste tijd is er zoveel kritiek, terecht en onterecht in mijn ogen, op ander mans topic, dat ik nu mensen de kans geven om echt ongezouten hun mening te geven . . .

Remco


Met dit verhaal ben ik het zeker eens alleen ga je dit op deze manier denk ik niet oplossen... Kort gezegd, jouw topic gebruiken zodat andere mensen stoom af kunnen blazen om zo de rest van het forum in het gareel te houden? Een mening moet altijd gegeven kunnen vind ik, maar het gaat meer om de manier hoe mensen het verwoorden.. daar schort het meestal aan. Mensen / projecten afzeiken is heel makkelijk en daar hoef je geen hoogleraar voor te zijn. Ik denk niet dat je dat er zo uit gaat krijgen. Mensen moeten eens teruglezen wat ze nu eigenlijk opschrijven en voorstellen dat andere het weer lezen zonder een gezicht / expressie erbij te zien. Maar goed dat is op elk forum waar je komt zo.

Back on-topic. Het Gumball idee vind ik leuk gevonden, maar graag wel zonder twingodak, lexuslampen en chromepakketjes.

Succes!!
Ronald