View Single Post
  #1  
Old 18-12-2006, 23:36
fubar's Avatar
fubar fubar is offline
Forum Regular
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 173
Send a message via MSN to fubar
Default Fubars 32B coupe!

Ghallow allemaal!

Na een tijdje in het zonnige Salou vertoeft te hebben, ben ik owk weer in het land. Ik kon mijn oude topic niet meer terugvinden dus maar ff een nieuwe aangemaakt.

Ik ben dus Pascal aka Fubar 32B, tweelingsbroer van Aal.
Ik rij een two-tone passat 32B coupe royal uitvoering uit 1984. Sommige mensen zullen hem wel een keer op een meeting gezien hebben (niet te vaak, want tot nu toe vertoefde ik zomers in Salou waar ik in een hotel werk).

De auto heeft de naam "El Neng" gekregen. Wat dat precies betekend is een beetje moeilijk uit te leggen als je nooit in Spanje gewoond hebt :roll: .






Ik heb best wel wat plannetjes met de wagen. Zo ligt er al een embleemloze grill klaar die speciaal voor mij door vrienden van me (passat-kartei) in elkaar is gezet.
Er is een h&r vaste verlagingsset in de maak van 5 cm rondom. Bmw wieltjes eronder (hoop in de loop van de winter budnick switchblades te kunnen bestellen).
Verder heeft de coupe al een ansa einddemper gekregen die in limitatieopgave ooit eens een keer gebouwd is geweest.

Owjah, momenteel woon ik in het hoge groningen en wel in regio Winschoten.

Als er nog vragen of reacties zijn, roept u maar!

fotow's komen asap! :lol:

*Update*:
vandaag maar ff recaro's gekocht:



De bedoeling is deze half te gaan bekleden met beige ruw leer, en ruitjes motief beige stof. Klink heel raar, maar zo ziet mijn interieur eruit, dus de stoelen moeten owk daarbij passen.

Update: 07-12-2006:

Zo, vandaag kwamen de stoelen binnen, met een verassing: STOELVERWARMING.
Heb de stoelen ondanks het klote weer vandaag meteen maar ffies ingebouwd, want morgen gaat het richting Essen. Dan moeten er natuurlijk goede stoelen inzitten. Moet zeggen, het is een hele verbetering met die half gare stoelen die ik er nu uitgedonderd heb .
Zal zsm fotows maken (waarschijnlijk morgen) en dan zal ik ze hier posten.
Leuk weetje over de stoelen:
Het gaat om gelimiteerde recaro's van een 32b 5cyl quatro QUANTUM die alleen in de verenigde staten uitgekomen is. Dus Pascal is xtra blij :lol:

Update: 12-12-2006:
zo, vanmorgen vroeg opgestaan want de grote dag was aangekomen: de coupe werd voorzien van een verlaging dmv H&R veren icm in hardheid verstelbare koni (maatwerk).
Om 8 uur moest ik bij Käferschmiede Schewe in Papenburg zijn :? .
Half slaperig kwamen me broer Aal en ik daar aan. Nog lekkere koffie gehad (wat zijn die mensen daar aardig). Vervolgens 4,5 uur moeten w88 totdat die wagen klaar was.....
Maar het resultaat mag er wezen: subtiele 5cm verlaging. Icm de nieuwe centra wielen ziet het er best leuk uit moet ik zeggen. Zo, nu de fotows:

Voor:



Na:



Reply With Quote