View Single Post
  #34  
Old 23-07-2016, 18:04
BMR's Avatar
BMR BMR is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Aug 2015
Posts: 45
Default

FFff n kleine update

Andere bumperlip en mistlampen.




Het wordt misschien ook wel tyd voor een paar andere wielbogen......

Bezoekje aan de heilige grond.......




Dat verliep net echt lekker.De auto ging om de haverklap in noodloop en dat wil je daar al helemaal niet.Uitlezen en rond informeren bracht als hoofdverdachte de N75 klep naar voren.Eerlijkheidshalve....dat die kapot was wist ik.Tot nu toe had ie probleemloos gedraaid op de solenoid van de afgekoppelde EGR
Dus dan maar n andere.Die van een MK4 schijnt het zelfde te werken....en is €100,- goedkoper. Die heeft alleen n andere connector.Dus ben ik vanmorgen eerst maar eens gaan zoeken naar een passende connector.




Deze zat op een Passat 2.0 benzine op de stappenmotor.

En om dan meteen maar wat op te ruimen zit ie nu in de waterbak in plaats van er tegen.







Omdat dit een ander model is dan die er op zat was het even puzzelen welke leiding waar kwam....en daat was in 1e instantie dus verkeerd. maar zoals altijd...Google is your best friend...... en nu zitten ze wel goed. De auto trekt een heel stuk beter nu.........tot ie weer in de noodloop schiet. Nu weet ik t zo langzamer hand niet meer.N75 klep vervangen, alle vacüum en drukleidingen zijn vervangen,LMM is vervangen, alle slangenklemmen zitten goed en goed vast........ik weet t ffff nie meer. Volgende week meaar eens rijdend uitlesen.....kijken wat daar uit komt!
__________________
Impossible........is a challenge!

70-er DAF55marathonR
84-er Golf 2 (1.9TDI ombouw)
87-er Volvo 360 CS-T
90-er Golf 2 Madison(........ ombouw)
Reply With Quote