View Single Post
  #3  
Old 05-03-2006, 19:46
RubenD's Avatar
RubenD RubenD is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 6,221
Default

De "nieuwe" startmotor van vwroadwarrior is binnen. Deze wilde ik vandaag monteren maar helaas. Bij de eerste bout ging het mis, de aangelaste moer brak af. Van de week dus maar eens erna kijken op mijn werk. Misschien weer vastlassen. Maar ben een beetje bang voor de olie. Filter sluit niet helemaal goed af...


De startmotor die niet los wilde helaas...

Verder nog enkele kabels getrokken voor het alarm en de kabelboom van het alarm netjes gemaakt. Binnenkort maar eens alles gaan aansluiten. Moet ik wel eerst even wat dingen van de sloop halen, maar dat komt goed!

Verder kwam ik ook nog wat stekkers tegen in de motorruimte, heeft iemand enig idee waar deze voor zijn?


Deze stekker, lag niet bij de andere 3 maar meer voorbij de ruitensproeiertank als je aan de zijkant van de auto stond.



Deze 3 zaten onder het koelvloeistof reservoir, waar zijn die voor?

En ik heb ook mistpitten voor in de bumper liggen, origineel had ik dubbele koplampen in de grill zitten. De stekkers die nu dus over zijn van breedstralers (zo heten die kleine lampen toch?) wilde ik gebruiken voor de mistlichten. Kan dat eigenlijk wel?

Reply With Quote