View Single Post
  #2  
Old 25-07-2020, 09:44
wilmardo's Avatar
wilmardo wilmardo is offline
Forum Newbee
 
Join Date: May 2020
Posts: 11
Default

Intussen zijn er wat kleine dingen gebeurd.

Ik mistte twee panelen in de kofferbak dus ik heb deze besteld en geplaatst:
Van:




Naar:





Ook hing de lamphouder van het rechterachterlicht met ductape aan de lamp:



Wat daar bleek was dat de houder voor een Hella licht was er het licht zelf een Frankini was. De lamp dus maar vervangen voor een Hella en nu zit het weer netjes in elkaar (helaas nog geen foto van).
Ik heb nog wel wat pluggen over bij het achterlicht dus die vraag komt nog.

Intussen blijkt de auto toch meer project dan gehoopt maar ik leer een hoop en ben lekker bezig. Het is toch waar je voor tekent als je oldtimer eigenaar wordt

Ik ben nu in het process de bekabeling af te maken, er zit een voltmeter en een oliedrukmeter maar beide zijn niet aangesloten. Ook zit op het moment de lambda sensor niet aangesloten en de toerenteller ook nog niet. Het lijkt mij ook een goed moment vast een ISO stekker te plaatsen voor de radio.
Ik was gisteren bezig met wat inventarisatie en kwam deze plug tegen:



Ik kan niet goed terugvinden wat of waar deze pin voor nodig is. Is dit fabrieksvoorbereiding op een volt- en oliedrukmeter?

En tot slot, heeft iemand een idee waarvan de ventflaps in de deuren zijn gemaakt qua materiaal? Deze missen in beide deuren. Ook kwam er achter dat de auto geen vapor barrier heeft achter de deurkaart dus deze gaan we ook binnenkort eens plaatsen.
Mijn idee hiervoor was de '2 sheet method' welke ik hier heb gevonden:
https://vwgolfmk1.org.uk/forum/inde...-water-shredder
__________________
- '79 Golf 1 MX 1.4 8v (AEX)
Reply With Quote