View Single Post
  #229  
Old 17-09-2018, 21:19
wessel97's Avatar
wessel97 wessel97 is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 1,644
Default

Momenteel aan het proberen de spiegelverwarming werkend te krijgen, heb er eerder eigenlijk nooit echt serieus naar gekeken maar vond het afgelopen winter ontzettend storend dat dat niet werkte

Ik krijg geen spanning op de draadjes in de spiegels, zowel links als rechts niet. Zekering is heel..

Het probleem is alleen dat ik niet weet hoe de spiegelverwarming nu precies ingeschakeld wordt, het is of met de achterruit verwarming, of met het verstelknopje in de nulstand of met een thermocontact.. nu denk ik dat laatste.. althans als het thermocontact hetgene is wat hieronder op de foto staat:




Ook zat er in de rechterspiegel een spiegelglas zonder verwarming maar wel draadjes:







Nu ga ik dat eerst maar even vervangen, heb geen idee of dat de oorzaak van het probleem kan zijn (dat ze in serie staan ofzo, maar lijkt me onwaarschijnlijk)

Wat ik verwacht is dat rechts sowieso niet werkte en bij links het thermocontact defect is en dat ze daarom allebei niet werken.

Het klote is alleen dat ik ze niet kan testen... met vagcom zou ik ze aan moeten kunnen sturen in blok 46 accessoires, maar daar kan ik niet inkomen. Kan geen verbinding maken geeft vagcom aan.. anders kon ik het zeker weten of het aan de spiegelglazen lag.
__________________
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily)
- '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap)
- '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange
- '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold)
- '84 Golf mk1 cabrio (sold)

'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway'
Reply With Quote