View Single Post
  #330  
Old 26-10-2020, 22:11
wessel97's Avatar
wessel97 wessel97 is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 1,644
Default

Natuurlijk gebeurd er weer iets net nadat ik een plan heb gemaakt.. stuurhuis lek, en niet zo'n beetje ook het gutste er aan beide kanten uit







Stomme fout van mezelf door geen originele stofhoezen te gebruiken, hierdoor is er vocht in gekomen en de zuigerstang gaan roesten.

Afijn, stuurhuis weggebracht. Ligt momenteel bij de revisieman.




Ook gelijk maar stabilisatorstangen van H&R mee besteld aangezien ik toch al bezig was. Echt een mega verschil kwa dikte. Achter is ongeveer net zo dik nu als dat voor origineel was







Verder ook nog een koelvloeistoflekkage gevonden die ik nog ff op moet lossen (gelukkig maar een slangaansluiting).







Binnenkort ook even de kleppendekselpakking vervangen want die is ook wel voort aan vervanging toe.

De downpipe ook nog wat aangepast, deze zat niet helemaal lekker en het hittenschild kwam er af en toe tegenaan. Ook de stof erboven wat weggewerkt.

Kwam er overigens ook achter dat er boven het hittenschild de schakelkabels wat gesmolten zijn.

Even een vraag, ik weet niet zo goed wat ik ermee moet. Rijd al jaren rond met die kabels zo, en de stof boven de downpipe. Maar zou ik er wat aan moeten doen? Heatwrap of tape o.i.d? Hoor er namelijk verschillende meningen over.

Vooral de stof baard mij dan zorgen, terwijl het spul ervoor gemaakt is. Het ziet er alleen uit alsof het bij het minste of geringste beetje warmte in de hens vliegt😂










Nu is stralingswarmte anders dan vuur maar toch..
__________________
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily)
- '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap)
- '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange
- '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold)
- '84 Golf mk1 cabrio (sold)

'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway'
Reply With Quote