Thread: brounys
View Single Post
  #41  
Old 31-12-2012, 08:41
brounys brounys is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 386
Send a message via MSN to brounys
Default

Heey mensen sorry sorry oor het afwezig zijn:p projekt niet gestopt hoor
Ff een update waar ik nu mee bezig was ben
* kachelblazer vernieuwt die stopte er ineens mee..
* nieuwe tellerbak omdat de dagteller het niet meer deed ineens
* ga het inlaat spruitstuk + kleppen deksel eraf halen en die netjes zwart spuiten. Nieuwe pakkingen daar overal tussen en heb meteen ff 16 nieuwe klepstotertjes gehaald omdat ik hem in de winter al en beetje te lang hoorde tikken..
*omdat de moter nu toch uit elkaat gaat een paar dagjes meteen een nieuwe distributie+spanrollen
*verder nog ff alles goed poetsen in de moter ruimte om alles er zo leuk mogelijk uit te laten zien.
En rij nu met 5 spaak aez heb ik even gekocht voor de winter alleen een of ander kalf heb met een frees het hard niet goed gecentreerd en baal er wel beetje van.. dus nu stiekem opzoek daar de velg voor mijn auto... wil alleen niet 1500 euro uit gaan geven denk ik.. dus ff goed zoeken...
Nou is mijn verhaaltje weer een beetje compleet.. ik ga zoiezo wat foto's maken van hoe het blok er nu uitziet en hoe hij eruit ziet als die klaar is.. en met een klein beetje geluk kan ik ook mijn nieuwe velgen laten zien.. baal der altijd van dat die foto's hier niet zo 1 2 3 erop kan zetten via gsm.. zou een stuk makkelijker zijn.!
Mensjes ciaaaoww
__________________
http://www.volksforum.com/forum/sho...49&page=1&pp=20
MkII gti 16v kr
Reply With Quote